.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي طرح خانه‌ تكاني در مركز استان مازندران

استاندار مازندران گفت: با فراهم آوردن تسهيلات لازم در استان امسال با آمادگي كامل ميزبان مسافران نوروزي هستيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدمحمد كريمي ظهر امروز در مراسم خانه‌تكاني كه در مركز استان از سوي محيط زيست مازندران انجام شد، اظهار داشت: سنت خانه تكاني در فرهنگ ايرانيان به ‌ويژه مازندراني‌ها است كه امروز با همكاري مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي استان به شكل نمادين در سطح مازندران انجام مي‌شود.
وي افزود: پاكسازي محيط زيست براي شهروندان وآماده كردن فضاي مناسب براي مسافران موثر است.
كريمي با اشاره به اينكه رئيس جمهور تاكيد زيادي بر مهيا شدن فضاي مناسب در استان‌هاي كشور براي مسافران نوروزي داشته است، گفت: استان‌هاي شمالي بايد شرايطي را فراهم كنند تا به بهترين نحو استان مورد استقبال مسافران قرار گيرد.
استاندار مازندران تصريح كرد: با تشكيل كميته‌هاي متعدد ستاد نوروزي در استان توانستيم فضاي قابل قبولي را براي گردشگران ايجاد كنيم.
وي با بيان اينكه مازندراني‌ها در مهمان‌نوازي در كشور شهرت دارند، افزود: هم استاني‌هاي مازندراني براي به اثبات رساندن اين شهرت امروز پاكسازي محيط زيست را شروع كرده و از مسافران محترم تقاضا داريم تا در حفظ محيط زيست، استفاده بهينه از جنگل و جلوگيري از انباشت زباله با مازندراني‌ها همگام شوند.
كريمي خانه‌تكاني شهر را امري پسنديده عنوان كرد و گفت: اين نظافت‌ها يادآوري است براي مردم با فرهنگ استان و اين امر به شكل رسمي به نسل‌هاي جديد جامعه انتقال داده مي‌شود.
مدير كل محيط زيست استان مازندران نيز در اين مراسم گفت: عدم رعايت شهروندان در نظافت محيط زيست و انباشت زباله در حاشيه جاده‌ها باعث مي‌شود ورودي شهر شكل نازيبايي را به خود بگيرد.
رسول علي ‌اشرفي‌پور اظهار داشت: بافت خاك مازندران به گونه‌اي است كه به دليل بالا بودن سطح ايستايي آب زماني حدود 100 الي 300 سال طول مي‌كشد تا زباله‌ها تجزيه شوند.
وي افزود: ضررهاي جبران نا‌پذيري كه از زباله‌هاي تجزيه نشدني به استان وارد مي‌شود باعث تخريب محيط زيست خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.